Kvalita a původ zboží
1Jedná se o nové zboží?
Ano, veškeré zboží, které nabízíme je nové a nepoužité. Na každý výrobek se vztahuje standardní dvouletá záruka.
Doprava & Platba
1Jaká je cena poštovného?
Poštovné je nad 2 000 Kč zdarma. Při objednávce nižší než 2 000 Kč je poštovné ve výši 89 Kč při platbě předem na účet a 139 Kč při při platbě při převzetí (dobírka).
2Jak mohu zaplatit?
Platit můžete buď při převzetí zboží kurýrem (můžete platit v hotovosti, nebo kartou) a nebo převodem na účet.
3Jaká je dodací lhůta?
Zboží expedujeme do 7 pracovních dnů. Zboží máme v různých skladech po celé Evropě a musíme jej dostat do našeho centrálního skladu, který se nachází na západě Čech.
4Kdo mi zboží přiveze?
Pro doručování zásilek využíváme zkušenou kurýrní službu DPD.
5Dáte mi vědět, že mi zboží zasíláte?
Ano v den expedice Vám přijde sms o odeslání zboží, v den dodání Vás bude kontaktovat kurýr.
6Mohu si zboží vyzvednout osobně v kamenné výdejně v Praze?
Ano, zboží si je možné vyzvednou osobně na adrese: Čestmírova 510/7, Praha 4 - Nusle ( několik kroků od náměstí Bratří Synků ). Osobní vyzvednutí je zdarma.
7Zasíláte zboží na Slovensko?
Ano, je zde ale jiná cena poštovného. Pro zjištění přesné ceny poštovného nás kontaktujte.
Reklamace / Výměna zboží
1Jak mohu zboží reklamovat?
Pokud zboží chcete reklamovat, můžete nám jej zaslat zpět na adresu: PWRWORK.cz, Areál Autospektrum, Plzeňská 608/17, 353 01 Mariánské Lázně, případně Vám můžeme zaslat našeho kurýra, který zboží vyzvedne. Pro více informací nás kontaktujte.
2Můžu zboží vrátit či vyměnit?
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky.